Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: prawo
Wymagania niezbędne na stanowisku: posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych; korzystanie z pełni praw publicznych i pełna zdolność do czynności prawnych; brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku w tym niezbędną zdolność do wykonywania prac na wysokości; wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce; wykształcenie średnie wraz z 3-letnim stażem pracy (w rozumieniu kodeksu pracy); nieposzlakowana opinia;Wymagania dodatkowe na stanowisku: znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego; preferowane osoby z wykształceniem wyższym budowlanym; posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych i sanitarnych; umiejętność korzystania z urządzeń informatycznych; samodzielność i komunikatywność; dyspozycyjność; znajomość obsługi komputera;
Nowe Gizewo
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 4 900 PLN
+ dodatek za wysługę lat pracy
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...