Specjalista

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 153545

Warunki pracy

- komputer, bariery architektoniczne - brak wind, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu, - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, - podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, - nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenia korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Zakres zadań

  • koordynacja wykonywnia zadań zleconych przez Kierownictwo KWP w Gdańsku, organizacja poprawnego obiegu informacji, sprawne przekazywanie poleceń i komunikatów funkcjonaiuszom oraz pracownikom Policji w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa KWP;
  • Planowanie oraz zarządzanie kalendarzem wyjazdów i spotkań Kierownictwa KWP w Gdańsku w okresie do 1 roku. Samodzielne przygotowywanie prezentacji, dokumentów oraz materiałów przed spotkaniami oraz konferencjami w celu zapewnienia bieżącej i terminowej pracy kierownictwa KWP;
  • koordynacja obiegu korespondencji wpływającej do sekretariatów Kierownictwa KWP - monitorowanie korespondencji, w tym ewidencja pism wpływających i wychodzących z sekretariatu, kompletowanie i przedkładanie dokumentów do podpisu Kierownictwa KWP w Gdańsku;
  • udzielanie odpowiedzi na korespondencję elektroniczną i telefoniczną - w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gdańsku;
  • koordynowanie działań związanych z delegacjami krajowymi i zagranicznymi, w tym przygotowywanie i obsługa organizacyjna spotkań z gośćmi i interesantami - w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa KWP;
  • planowanie i dokonywanie wydatków reprezentacyjnych dla Kierownictwa KWP, rozliczanie wydatków w ramach limitów przyznanych na ten cel do dyspozycji kierownictwa KWP.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub 1 rok w obszarze obiegu dokumentów
  • znajomość języków obcych: j angielski - komunikatywny, 2 język - komunikatywny,
  • znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej
  • umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

Nadzorowanie działu administracyjnego Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych....

Aktywny od: dzisiaj

Planista pracy bloku operacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital św. Wincentego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie...

Aktywny od: dzisiaj

Fakturzystka / Fakturzysta

Pracodawca: FRAC BIS Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Świętego Bonifacego 4

Kompleksowe przygotowanie i wystawianie dokumentów księgowych i magazynowych (Faktury VAT, WZ, MM, PZ). Aktywna i biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office). Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym. Ważna książeczka sanepidowska. Minimum 1 rok...