Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 153545
Warunki pracy
- komputer, bariery architektoniczne - brak wind, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu, - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, - podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, - nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenia korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Zakres zadań
- koordynacja wykonywnia zadań zleconych przez Kierownictwo KWP w Gdańsku, organizacja poprawnego obiegu informacji, sprawne przekazywanie poleceń i komunikatów funkcjonaiuszom oraz pracownikom Policji w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa KWP;
- Planowanie oraz zarządzanie kalendarzem wyjazdów i spotkań Kierownictwa KWP w Gdańsku w okresie do 1 roku. Samodzielne przygotowywanie prezentacji, dokumentów oraz materiałów przed spotkaniami oraz konferencjami w celu zapewnienia bieżącej i terminowej pracy kierownictwa KWP;
- koordynacja obiegu korespondencji wpływającej do sekretariatów Kierownictwa KWP - monitorowanie korespondencji, w tym ewidencja pism wpływających i wychodzących z sekretariatu, kompletowanie i przedkładanie dokumentów do podpisu Kierownictwa KWP w Gdańsku;
- udzielanie odpowiedzi na korespondencję elektroniczną i telefoniczną - w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gdańsku;
- koordynowanie działań związanych z delegacjami krajowymi i zagranicznymi, w tym przygotowywanie i obsługa organizacyjna spotkań z gośćmi i interesantami - w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa KWP;
- planowanie i dokonywanie wydatków reprezentacyjnych dla Kierownictwa KWP, rozliczanie wydatków w ramach limitów przyznanych na ten cel do dyspozycji kierownictwa KWP.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub 1 rok w obszarze obiegu dokumentów
- znajomość języków obcych: j angielski - komunikatywny, 2 język - komunikatywny,
- znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe