Specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 150313

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,


Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


 


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • mozliwa praca ponad standardowy wymiar godzin.

Zakres zadań

  • Obsługuje w zakresie administracyjno-biurowym sekretariat Kierownictwa Biura Ministra.
  • Prowadzi dziennik korespondencji przychodzącej (eDOK) kierowanej do Ministra SWiA oraz do Biura Ministra oraz dziennik korespondencji Biura Ministra z klauzulą "zastrzeżone". Przekazuje korespondencję do właściwych komórek organizacyjnych, a także analizuje korespondencję przychodzącej do Ministra SWiA i przygotowuje ją do dekretacji Kierownictwu Biura na właściwą komórkę organizacyjną lub członka Kierownictwa.
  • Weryfikuje i analizuje pod kątem formalnym korespondencję przedkładaną do podpisu Ministrowi SWiA, w tym przekazuje zwrotne informacji m.in. o występujących brakach formalnych w przedłożonej korespondencji.
  • Prowadzi harmonogram, organizuje spotkania i zajęcia stałe Kierownictwa Biura.
  • Przygotowuje projekty pism, wykazy, statystyki, stosownie do poleceń Kierownictwa Biura.
  • Udziela interesantom pełnych informacji o kompetencjach Urzędu i kieruje ich do właściwych Biur/Departamentów w celu załatwienia spraw.
  • Prowadzi sprawy dotyczące zabezpieczania potrzeb Biura Ministra w materiały biurowe, w tym uwzględniając potrzeby sekretariatów obsługujących członków Kierownictwa MSWiA a także zabezpiecza potrzeby Kierownictwa Biura w zakresie sprzętu, prasy, materiałów biurowych i spożywczych, w tym dokonuje zakupów oraz weryfikuje faktur.
  • Prowadzi sprawy związane z ochroną informacji niejawnych w zakresie właściwości Biura.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
  • Znajomość organizacji urzędu i resortu spraw wewnętrznych i administracji.
  • Podstawowa znajomość instrukcji kancelaryjnej.
  • Podstawowa znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Radzie Ministrów.
  • Orientacja na klienta, umiejętność radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończony kurs/szkolenie dotyczące obsługi sekretariatu.
  • Znajomość systemu obiegu korespondencji eDOK.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Miechów

prace biurowe, czynności w archiwum Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy (s)

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Ciężkowice

Obsługa sekretariatu:1. Przyjmowanie i podział korespondencji:- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną,- wpisanie pism do książki nadawczej lub do dziennika korespondencyjnego,- przepisywanie, adresowanie, i wysyłanie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Sądecki Urząd Pracy

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Sącz

- prowadzenie korespondencji z klientem,- obsługa urządzeń biurowych,- opracowanie dokumentacji przetargowych,- sporządzanie ofert handlowych.Oferta stażu realizowana w ramach programu "Firma +1". Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne...