Specjalista

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145962

Warunki pracy

Zakres zadań

  • Przyjmuje, rejestruje, przechowuje, udostępnia i wysyła dokumenty zawierające informacje niejawne oraz prowadzi urządzenia ewidencyjne dla materiałów zawierających informacje niejawne na potrzeby przydzielonych komórek organizacyjnych Komendy Stołecznej Policji,
  • Sprawdza prawidłowość oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zaewidencjonowania oraz prowadzi bieżące instruktaże z zakresu oznaczania i obiegu dokumentów niejawnych,
  • Weryfikuje materiały ostatecznie zakończone pod kątem poprawności ich przygotowania do archiwizacji i potwierdza przyjęcie dokumentów na stan kancelarii tajnej oraz opracowuje projekt harmonogramu działań związanych z archiwizacją dokumentacji niejawnej, w tym monitoruje terminy przekazywania materiałów do archiwum i przygotowuje okresowe informacje o stanie archiwizacji materiałów niejawnych,
  • Rozlicza policjantów i pracowników komórek organizacyjnych obsługiwanych przez kancelarię tajną w komórce właściwej ds. ochrony informacji niejawnych i archiwum Komendy Stołecznej Policji z posiadanych przez nich materiałów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia/delegowania do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej i opracowuje informację z przedmiotowego zakresu,
  • Sporządza spisy akt dokumentacji przekazywanej do archiwum i protokoły oceny dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B" oznaczonej symbolem „BC" przeznaczonej do zniszczenia oraz bierze udział w niszczeniu tych dokumentów,
  • Prowadzi kontrole urządzeń ewidencyjnych, w zakresie możliwości pełnego ich rozliczenia i opracowuje informacje dla kierownika kancelarii tajnej o wynikach oraz opracowuje projekt harmonogramu działań związanych z rozliczeniem tych urządzeń,
  • Odnotowuje w urządzeniach ewidencyjnych oraz na dokumentach niejawnych informację o zmianie lub zniesieniu klauzuli tajności, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Prowadzi i aktualizuje dziennik przepisów, w którym są ewidencjonowane obowiązujące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnia je upoważnionym policjantom i pracownikom,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 4 lat w administracji lub powyżej 2 lat w obszarze ochrony informacji niejawnych lub archiwizacji dokumentów
  • Posiadanie wiedzy z zakresu dobrej znajomości ustaw: a) ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych w zakresie: -oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności, -przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów niejawnych, -organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych -szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji, -w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych b) ustawy o Policji, w szczególności rozdziałów 1 -3 oraz aktów wykonawczych w zakresie: -metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji, - metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: stosowania prawa, komunikatywność,
  • Posiadanie umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  • Posiadanie kompetencji miękkich: pracy pod presją czasu, pracy w zespole
  • Posiadanie umiejętności: czytelny charakter pisma.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Płock

Przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego. Prowadzenie teczek, akt i spisów spraw. Prowadzenie dziennika korespondencji. Prowadzenie rejestru pism wpływających do Wydziału. Pomoc w przygotowaniu spisów zdawczo-odbiorczych. Wykonywanie pozostałych prac...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Radzyń Podlaski

promocja Gminy Radzyń Podlaski, promocja GOKiS, praca na sekretariacie Urzędu Gminy Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: oferta pracy po...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Zamość

Obsługa sekretariatu, obsługa organizacji dokumentów, obsługa korespondencji, przyjmowanie telefonów oraz udzielanie informacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub ekonomia lub geodezja lub prawo Uprawnienia: osoba...