Specjalista

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1242
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie akt osobowych pracowników i żołnierzy. Sporządzanie decyzji administracyjnych, aktualizacja baz danych w systemach informatycznych działalności kadr, znajomość aktów normatywnych, instrukcji i dokumentów regulujących tok służby. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali E, C.Kontakt z pracodawcą - e-mail: [email protected]
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wykształcenie: wyższe,staż pracy: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

5 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Człuchów

- obsługa elektronicznego zarządzania dokumentacją,-obsługa komputera - pakiet office , Internet, poczta elektroniczna,-obsługa urządzeń biurowych,- pomoc w merytorycznej ocenie zasadności zakupów,- pomoc w weryfikacji wniosków służbowych,- pomoc w wydawaniu...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Starogard Gdański

- obsługa sekretariatu jednostki,- prowadzenie ewidencji i rejestrów,- rejestrowane poczty przychodzącej i wychodzącej,- przygotowywanie dokumentów do składnicy akt,- obsługa baz danych stworzonych do rejestracji korespondencji oraz do prowadzenia rejestrów ruchu...

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. administracyjnych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Prabuty

obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie analiz, sprawozdań na podstawie dostarczonych danych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Wymagania inne: Grupę docelową w ramach programu...