Specjalista

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 154152

Warunki pracy


  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze budynku Dolnoślaskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.
  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
  • Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

Zakres zadań

  • prowadzi w I instancji postępowania oraz sporządza projekty decyzji administracyjnych
  • sporządza i wydaje projekty decyzji administracyjnych
  • analizuje i ocenia pod względem merytorycznym jakość zebranego materiału dowodowego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych
  • znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
  • znajomość ustawy o rodzinnym kapitale opiekuńczym
  • znajomość ustawy o wspieraniu rodziców w aktywności zawodowej oraz w wychowaniu dziecka "Aktywny rodzic"
  • znajomość ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem"
  • znajomość rozporządzeń, decyzji i orzeczeń instytucji unijnych w zakresie koordynacji systemów świadczeń rodzinnych
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy
  • umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
  • umiejętność współpracy w zespole - poziom przeciętny
  • umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny
  • umiejętność analitycznego myślenia - poziom przeciętny
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. Obsługi Dokumentacji Kontrolnej

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Zadania: Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej, w tym weryfikacja formalna i zatwierdzanie. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Przygotowywanie pism i korespondencji. Nagrywanie danych na nośniki CD/DVD....

Aktywny od: dzisiaj

Kontroler terenowy – działki rolne

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Opis stanowiska: ustalanie w terenie granic i powierzchni działek rolnych, weryfikowanie w terenie zadeklarowanej uprawy, weryfikowanie w terenie warunków przyznania płatności, weryfikowanie w terenie zobowiązań podmiotu kontrolowanego, sporządzenie dokumentacji...