Specjalista

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 154152

Warunki pracy


  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze budynku Dolnoślaskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.
  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
  • Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

Zakres zadań

  • prowadzi w I instancji postępowania oraz sporządza projekty decyzji administracyjnych
  • sporządza i wydaje projekty decyzji administracyjnych
  • analizuje i ocenia pod względem merytorycznym jakość zebranego materiału dowodowego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych
  • znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
  • znajomość ustawy o rodzinnym kapitale opiekuńczym
  • znajomość ustawy o wspieraniu rodziców w aktywności zawodowej oraz w wychowaniu dziecka "Aktywny rodzic"
  • znajomość ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem"
  • znajomość rozporządzeń, decyzji i orzeczeń instytucji unijnych w zakresie koordynacji systemów świadczeń rodzinnych
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy
  • umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
  • umiejętność współpracy w zespole - poziom przeciętny
  • umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny
  • umiejętność analitycznego myślenia - poziom przeciętny
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...