Specjalista w Biurze Ochrony Danych


Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty
w Biurze Ochrony Danych
Specjalista w Biurze Ochrony Danych
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kuźnicza 35
Nr ref.: specjalista.43.BOD.MR.
Stanowisko: specjalista
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba etatów: 1

 

Główne obowiązki:
  • Informowanie o obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych oraz doradzanie w tym zakresie wszystkim pracownikom Uniwersytetu.
  • Monitorowanie przestrzegania przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych w Uniwersytecie, w tym stosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych.
  • Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych oraz nadzór nad przestrzeganiem zasad w niej określonych.
  • Prowadzenie działalności informacyjnej oraz szkoleniowej w zakresie ochrony danych osobowych.
  • Podejmowanie działań zwiększających świadomość w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych.
  • Prowadzenie właściwych rejestrów w zakresie ochrony danych osobowych, zgodnie z wewnętrznymi regulacjami Uniwersytetu.
  • Podejmowanie działań monitorujących i kontrolnych wobec podmiotów, którym Uniwersytet powierzył przetwarzanie danych osobowych.
  • Realizacja zadań związanych z identyfikacją, analizą i oceną procesów przetwarzania danych osobowych pod kątem ryzyka naruszenia praw i wolności osób fizycznych.
Wymagania konieczne
  • Wykształcenie wyższe magisterskie.
  • Co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 1 rok w obszarze ochrony danych osobowych.
  • Znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i innych przepisów o ochronie danych osobowych.
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych.
  • Skrupulatność i dokładność.
  • Samodzielność.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Biegła obsługa pakietu MS Office.
Wymagania pożądane
  • Ukończone szkolenia branżowe.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji i prowadzenie komunikacji mailowej.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Dokumentacji i Wsparcia Kontroli

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów potrzebnych do kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej oraz zatwierdzanie jej po weryfikacji formalnej. Wprowadzanie informacji do systemów komputerowych. Tworzenie i wysyłka korespondencji. Zapisywanie danych na płytach...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. kontroli terenowych (rolnictwo)

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Pomiary i ustalanie granic działek rolnych na miejscu Weryfikacja faktycznych upraw i spełniania wymogów do przyznania płatności Sprawdzanie zobowiązań beneficjentów programów rolnych Przygotowywanie protokołów oraz raportów z kontroli Wykształcenie zawodowe lub...