Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę spraw związanych ze środkami trwałymi oraz wartościami materialnymi i prawnymi Uczelni będącymi w zakresie odpowiedzialności Dyrektora Administracyjnego.
- opiniowanie umów/kontraktów dotyczących środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- procedowanie zamówień zakupowych, w tym uzyskania zgody na zakup 0% VAT z MNISW,
- kontrola merytoryczna dokumentów ,
- przeprowadzanie analiz potencjału aparaturowego Uczelni,
- ustalanie i nadawanie Klasyfikacji Rodzajowej Środków Trwałych, stawek i wskaźników,
- gromadzenie zakupowych dokumentów źródłowych i prowadzenie ich ewidencji,
- obsługa systemu TETA w module środki trwałe i współpraca w tym zakresie z jednostkami Uczelni (Kwestura, Wydziały, Administracja),
- archiwizowanie dokumentacji i prowadzenie ewidencji,
- udział w postępowaniach dotyczących zakupu i sprzedaży środków trwałych,
- przygotowanie projektów procedur, regulaminów i unormowań dotyczących obszaru działań Zespołu Aparatury.
Politechnika Wrocławska jako przyjazny pracodawca wspiera zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami. Informacje o dostępności wybranych budynków PWr:
https://przewodnik.pwr.edu.pl/pl/. Informacje o wsparciu dla pracowników z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami:
http://dzd.pwr.edu.pl/pl Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.