Specjalista / Specjalistka ds. finansowo - administracyjnych

Specjalista / Specjalistka ds. finansowo - administracyjnych
Miejsce pracy: Poznań, Grunwald
Twój zakres obowiązków:
  • wystawianie faktur sprzedaży i rozliczanie płatności w systemie Comarch Optima
  • bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych rozliczeń
  • przygotowywanie dokumentów źródłowych dla biura rachunkowego
  • bieżące wsparcie działu administracji
  • “miękka” windykacja + przygotowywanie materiałów do spraw sądowych
  • tworzenie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów
  • sporządzanie statystyk i zestawień na potrzeby innych działów firmy
  • Inne zadania wspierające dział księgowości i administracji w zależności od bieżących potrzeb
Nasze oczekiwania:
  • min. wyższe wykształcenie I stopnia (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia) lub ukończone technikum ekonomiczne albo kurs z zakresu księgowości/rachunkowości/podatków
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale księgowości lub na samodzielnym stanowisku
  • podstawowa znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie rachunkowości i podatków
  • dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne (praca zespołowa)
Oferujemy: 
  • elastyczny wybór formy zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin
  • kompleksowy program wdrożeniowy
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • szkolenia merytoryczne i dofinansowanie do kursów
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej
  • spotkania i wyjazdy integracyjne
  • wsparcie całego zespołu, również doradców podatkowych -przez cały okres współpracy
  • brak dress codeu
  • no i oczywiście - młody i dynamiczny zespół! :)
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Webmetric Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wolsztyńskiej 13/1 . Dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Pracownika ds. rozliczeń. Podstawą przetwarzania jest zgoda kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz prawo do cofnięcia zgody w każdym momencie.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka Zarządu

Pracodawca: Art Point sp. z o.o

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych. Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami. Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny. Tworzenie streści do...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjny w Dziale Nadzoru Klinicznego i Kontroli

Pracodawca: Uniwersytet Medyczny w Lublinie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Lublin

Główne zadania na stanowisku: Ocena prawidłowości funkcjonowania podmiotów leczniczych, dla których Uniwersytet jest organem nadzorującym. Analizowanie wyników działalności jednostek organizacyjnych podmiotów leczniczych. Analiza poziomu i zakresu realizowanych...

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. rozliczeń

Pracodawca: Przerdsiębiorstwo Wielobranżowe UNIKA Gajowiecka, Płuciennik, Stefaniak s.j

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Przeprowadzania rozliczeń zużycia ciepła i wody w zasobach lokalowych Zleceniodawcy Praca w godz: 7-15 Wykształcenie: minimum średnie Doświadczenie zawodowe: staż pracy minimum 3 lata Umiejętności: znajomość obsługi Microsoft Office