Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Opole
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi.
  • Administrowanie dokumentacją.
  • Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie.
  • Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach.
  • Koordynacja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów i raportów.
  • Organizacja spotkań biznesowych oraz zarządzanie kalendarzem spotkań.
  • Obsługa klientów i gości odwiedzających biuro.
  • Zarządzanie zaopatrzeniem biura w materiały biurowe.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel i Word.
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze oraz efektywnego zarządzania czasem.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy własnej.
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - mile widziane.
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (administracja, zarządzanie, itp.).
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę na pełny etat.
  • Bogaty pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, kursy językowe, itp.).
  • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Pracę w nowoczesnym biurze z dostępem do najnowocześniejszych technologii.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

Pracodawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Główne zadania: Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania w szczególności: udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych, dokumentów programowych oraz wewnętrznych regulacji PARP; udział w procesie naboru i oceny wniosków o...

Aktywny od: wczoraj

Młodzszy asystent/asystent

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Kamienna Góra

Kontrola podmiotów leczniczych, w tym punktów szczepień, nadzór nad dystrybucją i wykonawstwem szczepień, prowadzenie obowiązującwej dokumencji obiektów oraz sprawozdawczości. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne Uprawnienia:...

Aktywny od: wczoraj

Młodszy specjalista ds. administracji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Głogów Małopolski

organizacja pracy biura, obsługa recepcji, wspieranie zarządu w codziennej pracy, dbanie o wizerunek biura, obsługa korespondencji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU...