Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Ogłoszenie numer: 10147895, z dnia 2025-08-21

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Miejsce pracy: Sochaczew

 

Opis stanowiska

  • wspieranie i współpraca z kierownictwem działu operacyjnego,
  • sporządzanie zestawień i raportów dotyczących kosztów i realizacji budżetu,
  • przygotowywanie prezentacji, analiz i zestawień,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w ramach umów,
  • uczestnictwo w projektach lokalnych i regionalnych,
  • praca w systemach SAP SRM: weryfikacja i zatwierdzanie kosztów,
  • współpraca przy projektach z obszaru compliance,
  • komunikacja z punktami firmy.

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie,
  • bardzo dobra organizacja własnej pracy,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • sumienność w wykonywaniu obowiązków.

Oferujemy

  • stabilne warunki wynagrodzenia i zatrudnienia,
  • pakiet socjalny,
  • umowa o pracę (0,8 FTE),
  • dbamy o bezpieczeństwo pracy,
  • mamy ważną misję wobec pacjentów,
  • używamy nowoczesnego sprzętu medycznego,
  • dzielimy się wiedzą i doświadczeniem.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator biura

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji. Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych. Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy. Wsparcie w organizacji wydarzeń...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: MPM agd S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Milanówek

Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na podobnym...

Aktywny od: dzisiaj

Office Manager

Pracodawca: LeverX

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations...