Biuro Polskiej Komisji Akredytacyjnej
poszukuje pracownika/-ów, na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i kancelaryjnych
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żurawia 32/34
Wymiar etatu: pełny
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się̨ po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: dnia 20 czerwca 2025 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do Biura
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Polskiej Komisji Akredytacyjnej, Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa (z dopiskiem na kopercie "ogłoszenie o pracę"). Dopuszcza się możliwość złożenia aplikacji za pośrednictwem aplikuj szybko.
Rekomendujemy przesyłanie oświadczenia o posiadanym obywatelstwie zamiast kopii dokumentu potwierdzającego obywatelstwo. Oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza
przysięgłego.
Biuro PKA zastrzega sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną̨ zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: można uzyskać pod nr telefonu.
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Stara Iwiczna
Rodzaj zatrudnienia: umowa na zastępstwo Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu, ok. 20 godzin tygodniowo Okres zatrudnienia: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia Opis stanowiska: Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w bieżącej obsłudze administracyjnej i...
lubelskie / Krasnystaw
zakres obowiązków na stronie BIP Zespołu Szkół nr1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa, Targówek
Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją. Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi. Zarządzanie flotą samochodową i dokumentacją...