Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Lokalizacja: Fitness Platinium - Kraków, ul. Juliusza Lea 116
Pracuj z nami!
  • bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski,
  • kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe,
  • analizuj faktury czynszowo-mediowe,
  • współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych,
  • kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie administracyjnym,
  • twórz i aktualizuj wewnętrzne zestawienia i raporty,
  • współpracuj z działem technicznym w zakresie utrzymania sprawności technicznej nieruchomości,
  • dbaj o prawidłową komunikację i przepływ informacji między działem administracji a pozostałymi działami firmy,
  • prowadź własne projekty na potrzeby wewnętrzne organizacji,
  • dbaj o prawidłowe procesy administracyjne firmy.
Jakiej osoby szukamy?
  • wyróżniającej się umiejętnością analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • skrupulatnej i samodzielnej,
  • z dobrą organizacją pracy,
  • z dużym poczuciem odpowiedzialności.
Nasz must-have:
  • min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku specjalistycznym w dziale administracji lub pokrewnym,
  • umiejętność analizowania dokumentów czynszowo-mediowych,
  • doświadczenie w pracy na programach księgowo-administracyjnych,
  • znajomość zagadnienia raportowania ESG,
  • praktyczna znajomość pakietów MS Office (Excel, Word, Outlook, Teams ),
  • wiedza z zakresu zarządzania i administracji,
  • praktyczna znajomość tworzenia dokumentów administracyjnych.
Mile widziane:
  • dobra znajomość technicznych i operacyjnych aspektów funkcjonowania nieruchomości,
  • praca na platformach i aplikacjach do zarządzania budynkami,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • poczucie humoru.
Co zyskasz?
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę w oparciu o umowę o pracę w trybie hybrydowym,
  • system premiowy,
  • jasna struktura obowiązków i celów – przejrzysty zakres zadań oraz jasno określone priorytety,
  • samodzielność w działaniu,
  • kompleksowe wdrożenie firmowe i stanowiskowe z udziałem przełożonego i członków zespołu,
  • prywatną opiekę medyczną Medicover,
  • Medicover Sport + darmowe członkostwo w sieci naszych klubów,
  • możliwość podniesienia swoich kwalifikacji – dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń,
  • dostęp do produktów na platformie benefitowej (np. bilety do kina, vouchery na zakupy),
  • ubezpieczenie grupowe.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Skarżysko-Kamienna

-obsługa komputera, obsługa pełnej księgowości Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Lublin

zgodnie z programem stażu Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Młodszy specjalista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

- zabezpieczanie zastępstwa sądowego,- prowadzenie rejestru odwołań oraz wykonywanie innych czynności związanych z postępowaniem odwoławczym,- prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą prawną,- współpraca z Placówkami Terenowymi i komórkami...