Specjalista / podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Urząd Miejski w Elblągu
Specjalista / podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1298
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie spraw dotyczących wykonania obowiązku meldunkowego czynnością materialno techniczną obywateli polskich i cudzoziemców;nadawanie nr PESEL obywatelom polskim i cudzoziemcom;prowadzenie Rejestru zastrzeżeń numerów PESEL;udostępnianie danych z rejestru mieszkańców oraz z rejestru PESEL;aktualizacja rejestru PESEL;archiwizacja dokumentacji z zakresu ewidencji ludności;przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych;udostępnianie danych jednostkowych z Rejestru Dowodów Osobistych;udostępnianie dokumentacji związanej z dowodem osobistym,realizacja zleceń dotyczących unieważnienia dowodu osobistego z powodu zmiany danych oraz zgonu posiadacza dowodu;archiwizacja dokumentacji związanej z dowodem osobistym osób żyjących i osób zmarłych;wydawanie zaświadczeń na wniosek dot. dowodu osobistego oraz spraw meldunkowych;prowadzenie rejestru wyborców i spisu wyborców;wykonywanie czynności związanych z Budżetem ObywatelskimCzas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: wrzesień / październik 2025 r.Wynagrodzenie od 5550 zł brutto - 7400 w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe lub średnie;co najmniej 5 lat stażu pracy w administracji samorządowej przy wykształceniu średnim; doświadczenie zawodowe w zakresie spraw obywatelskich; znajomość ustaw: o ewidencji ludności, o dowodach osobistych, Kodeks wyborczy, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego;cierpliwość i życzliwość, samodzielność, komunikatywność, fachowość i kompetencja, otwartość na uwagi i sugestie, tolerancja na stres;niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: umiejętność w nawiązywaniu kontaktów oraz pracy w zespole;samodzielna organizacja pracy na stanowisku;pozytywne podejście do klienta,systematyczność, obowiązkowość, dokładność w wykonywaniu pracy.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 550 do 7 400 PLN


Opis wynagrodzenia:

W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista w biurze inwestycji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Elbląg

Pomoc w nadzorze nad etapem przygotowawczym inwestycji realizowanych przez Spółkę, w szczególności zlecanie prac poza budowlanych, niezbędnych do zrealizowania inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (m.in prace projektowe, analizy, opracowania, badania,...

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

1. Prowadzenie pod nadzorem przełożonego postępowań w sprawach decyzji o warunkach zabudowy oraz w sprawach decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.2. Wykonywanie analiz urbanistycznych funkcji, cech zabudowy i zagospodarowania terenu i sporządzanie...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Pasłęk

Oferta po stazu z kandydatempn-pt 9-17 Wymagania inne: