Specjalista dział zarządzania

Zarząd Dróg Powiatowych
Specjalista dział zarządzania
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0990
OBOWIĄZKI:
Szczegóły oferty pracy na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl (zakładka oferty pracy); Wykształcenie wyższe, kierunek budowa dróg, bezpieczeństwo ruchu drogowego, inżynieria ruchu lub średnie z 3-letnim doświadczeniem; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera i pakietu MS Office; mile widziana znajomość programu Corel Draw; komunikatywność, operatywność, praca w zespole; zakres obowiązków: prowadzenie spraw z zakresu inżynierii ruchu drogowego, w tym w szczególności:przyjmowanie, rejestracja, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na wnioski, interpelacje itp. związane z bezpieczeństwem, organizacją ruchu i sterowaniem ruchem oraz opracowywanie własnych wniosków w wyżej wymienionym zakresie, mających na celu poprawę bezpieczeństwa i sprawności ruchu; opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu w nagłych przypadkach w pasie drogowym lub w jego pobliżu, w wyniku którego nastąpiło zagrożenie ruchu drogowego; opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dla potrzeb jednostki;opiniowanie organizacji ruchu na drogach powiatowych na podstawie złożonych projektów; współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policją oraz innymi jednostkami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Znajomość programu Ms Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 do 7 200 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Biurowej

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Nadzorowanie odbioru korespondencji z urzędu pocztowego i rejestrowanie jej w systemie obiegu dokumentów. Rozdzielanie poczty wewnętrznej do odpowiednich działów firmy. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, a także obsługa przesyłek kurierskich, w tym ich...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. Obsługi Dokumentacji Kontrolnej

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Zadania: Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej, w tym weryfikacja formalna i zatwierdzanie. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Przygotowywanie pism i korespondencji. Nagrywanie danych na nośniki CD/DVD....