Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego

Ogłoszenie numer: 10015747, z dnia 2025-07-10

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Codzienne wsparcie administracyjne działu sprzedaży
  • Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami i dostawcami
  • Pomoc w planowaniu dostaw oraz przygotowywaniu zamówień
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji zgodnie z procedurami

Wymagania

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność obsługi MS Excel
  • Skrupulatność, samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Mile widziana znajomość innych języków obcych

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Wsparcie wdrożeniowe i możliwość rozwoju zawodowego
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej
  • Przyjazną atmosferę pracy i spotkania integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...