Specjalista ds. wsparcia administracyjnego

Ogłoszenie numer: 9906721, z dnia 2025-06-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia administracyjnego

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Obsługa gości i personelu,
  • Rejestrowanie zgłoszeń pracowników i zarządzanie dokumentacją,
  • Koordynacja prac technicznych i usterek,
  • Zarządzanie miejscami parkingowymi i systemami informacyjnymi.

Wymagania

  • Znajomość angielskiego na poziomie B2,
  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
  • Doświadczenie w pracy z systemami zgłoszeniowymi i pakietem MS Office.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku,
  • Pracę od poniedziałku do piątku,
  • Stabilne zatrudnienie na umowy o pracę lub zlecenie,
  • Możliwość rozwoju i zdobycie cennego doświadczenia,
  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie w rozwoju zawodowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...