Specjalista ds. Tworzenia Aktów Prawnych w Dziale Legislacji

Specjalista ds. Tworzenia Aktów Prawnych w Dziale Legislacji
Miejsce pracy: Gdańsk
26R25
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
  • opracowywanie i nowelizacja wewnętrznych aktów prawnych Uniwersytetu we współpracy z jednostkami merytorycznymi,
  • koordynowanie wydawania wewnętrznych aktów prawnych na Uniwersytecie,
  • bieżące monitorowanie przepisów prawa krajowego oraz podejmowanie inicjatyw legislacyjnych na rzecz implementowania ich do aktów prawnych Uniwersytetu,
  • obsługa posiedzeń Senatu i Rady Uczelni, w tym przygotowywanie uchwał i protokołowanie przebiegu tych posiedzeń,
  • przygotowywanie pełnomocnictw, powołań i upoważnień oraz prowadzenie ich rejestru,
  • przygotowywanie sprawozdawczości Działu Legislacji, prowadzenie rejestrów i zestawień Działu Legislacji.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • wykształcenia wyższego (preferowane prawo/administracja) lub min. 3-letniego doświadczenia w opracowywaniu aktów prawnych w dużej organizacji,
  • umiejętności interpretacji aktów prawnych,
  • znajomości zasad techniki prawodawczej,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze posiedzeń oraz w protokołowaniu przebiegu posiedzeń,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni wyższej i znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
  • dokładności, skrupulatności, komunikatywności, umiejętności pracy pod presją czasu,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie B1.
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę w jedynej uczelni medycznej posiadającej status uczelni badawczej, 
  • pracę w modelu stacjonarnym, 
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wysługę lat, 
  • dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci oraz refundacja wypoczynku dzieci, 
  • działania na rzecz pracownika w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, 
  • możliwość skorzystania z karty sportowej z dofinansowaniem, 
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Dyrektora Szkoły

Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Konin

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Biurowy

Pracodawca: PAPER-MET RECYKLING Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Błonie (pow. średzki, gm. Miękinia)

Zakres obowiązków: wystawianie i obsługa faktur, przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej dla zewnętrznej księgowości, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, centrala telefoniczna itp.), archiwizowanie i ewidencja dokumentów, organizacja pracy...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Zarządu

Pracodawca: MAOBI Group

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Organizacja wydarzeń firmowych, wyjazdów i spotkań biznesowych Prowadzenie bieżącej korespondencji i komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej (w tym z kancelariami prawnymi, notarialnymi, urzędami i instytucjami) Wsparcie procesów rekrutacyjnych,...