Specjalista ds. Regulacji Wewnętrznych i Pełnomocnictw

Ogłoszenie numer: 10001803, z dnia 2025-06-27

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Regulacji Wewnętrznych i Pełnomocnictw

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Opracowywanie i opiniowanie aktów prawa wewnętrznego (uchwały, decyzje)
  • Przygotowywanie i uzgadnianie przepisów wewnętrznych w zakresie inwestycji
  • Tworzenie oraz wdrażanie procedur, wytycznych i zasad w działalności jednostki
  • Sporządzanie pełnomocnictw związanych z realizacją projektów inwestycyjnych
  • Wdrażanie przepisów prawa w działalności operacyjnej

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub administracyjne)
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy administracyjnej
  • Znajomość zasad tworzenia prawa i przepisów dotyczących pełnomocnictw
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i terminowość
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz współpracy w zespole
  • Dokładność i sumienność w realizacji powierzonych zadań

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji realizującej strategiczne projekty inwestycyjne
  • Możliwość udziału w procesach prawno-administracyjnych o dużym znaczeniu
  • Szansa na rozwój zawodowy w zespole ekspertów
  • Pracę w środowisku sprzyjającym współpracy i wymianie wiedzy
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie w okresie wdrożenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Koordynowanie bieżących spraw administracyjnych biura Prowadzenie i nadzór nad umowami (leasing, najem, ubezpieczenia, telekomunikacja) Przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych, monitorowanie rozliczeń Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa telefonu, poczty i podstawowych narzędzi biurowych Powitanie gości oraz dbanie o porządek w przestrzeni wspólnej Organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Stały kontakt z firmami zewnętrznymi oraz współpraca z dostawcami...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Handlowego

Pracodawca: Landtech Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25

Zakres obowiązków: wsparcie Działu Handlowego w codziennej pracy — przygotowywanie dokumentów, ofert i korespondencji z klientami, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji handlowej, organizacja spotkań wewnętrznych i z partnerami biznesowymi, współpraca z innymi...