Specjalista ds. Regulacji Wewnętrznych i Pełnomocnictw

Ogłoszenie numer: 10001803, z dnia 2025-06-27

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Regulacji Wewnętrznych i Pełnomocnictw

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Opracowywanie i opiniowanie aktów prawa wewnętrznego (uchwały, decyzje)
  • Przygotowywanie i uzgadnianie przepisów wewnętrznych w zakresie inwestycji
  • Tworzenie oraz wdrażanie procedur, wytycznych i zasad w działalności jednostki
  • Sporządzanie pełnomocnictw związanych z realizacją projektów inwestycyjnych
  • Wdrażanie przepisów prawa w działalności operacyjnej

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub administracyjne)
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy administracyjnej
  • Znajomość zasad tworzenia prawa i przepisów dotyczących pełnomocnictw
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i terminowość
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz współpracy w zespole
  • Dokładność i sumienność w realizacji powierzonych zadań

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji realizującej strategiczne projekty inwestycyjne
  • Możliwość udziału w procesach prawno-administracyjnych o dużym znaczeniu
  • Szansa na rozwój zawodowy w zespole ekspertów
  • Pracę w środowisku sprzyjającym współpracy i wymianie wiedzy
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie w okresie wdrożenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...