Specjalista ds. Organizacyjnych i Sekretariatu

Jesteśmy firmą działającą na rynku usług elektroinstalacyjnych. W obszar działania zaliczyć możemy kompleksowe realizacje w obiektach przemysłowych, użyteczności publicznej oraz energetyce zawodowej.
Stawiamy na doświadczenie, wiedzę, kompetencje oraz rozwój, a także innowacyjność rozwiązań.
 
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Organizacyjnych i Sekretariatu
Miejsce pracy: Rzgów
Opis stanowiska:
  • Dbanie o wizerunek wewnętrzny oraz zewnętrzny firmy.
  • Rejestrowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, a także koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich.
  • Bezpośrednia obsługa osób odwiedzających biuro: klientów, kurierów, podwykonawców i innych współpracowników.
  • Obsługa spotkań. 
  • Organizacja spotkań członków zarządu oraz wyjazdów służbowych.
  • Obsługa telefoniczna i mailowa klientów.
  • Koordynowanie działań marketingowych.
  • Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów w codziennych działaniach.
  • Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i zestawień oraz sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
  • Koordynacja, administracja oraz nadzór nad wewnętrznym systemem zarządzania procesami w firmie.
  • Utrzymanie biura i jego wyposażenia w należytym stanie (współpraca z firmami serwisowymi oraz dostawcami).
  • Udział w codziennych pracach biura.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: administracja, zarządzanie lub pokrewne).
  • Umiejętność swobodnego wyrażania się w mowie i piśmie w języku polskim oraz angielskim, a także doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów.
  • Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku.
  • doświadczenie w pracy administracyjnej oraz zarządzaniu biurem.
  • Umiejętność samodzielnej pracy oraz dobra organizacja czasu.
  • Zdolność analitycznego myślenia (tworzenie rozliczeń, analiz, podsumowań).
  • Biegła obsługa pakietu Microsoft Office.
  • Znajomość obsługi systemów zarządzania procesami wewnętrznymi firmy.
  • Komunikatywność, asertywność, skrupulatność oraz poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania.
  • Czynne prawo jazdy kat. B i praktyczna umiejętność jazdy samochodem.
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
  • Uczciwość, sumienność oraz dyspozycyjność.
Mile widziane:
  • Znajomość przepisów prawa.
  • Znajomość branży budowlanej w kierunku elektro-energetycznym.
  • Ukończony kurs obsługi programu MS Excel na poziomie średnio zaawansowanym.
Oferujemy:
  • Interesującą pracę w młodym, prężnym zespole.
  • Stabilne warunki zatrudnienia oraz wynagrodzenia.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę.
  • Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków.

Jeśli jesteś kreatywną, energiczną osobą, która lubi pracować w sekretariacie, nie zwlekaj – wyślij swoją aplikację już teraz!

 

„Na podstawie art. 6 ust 1 litera a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzonej przez El Serwis Jarosław Mirzejewski (z siedzibą w Rzgowie 95-030, ul. Gliniana 21) rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. Organizacyjnych i Sekretariatu oraz na potrzeby wszystkich prowadzonych w przyszłości rekrutacji”.


Więcej informacji znajduje się na stronie http://el-serwis.eu/pl/

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. Serwisu

Pracodawca: WIRTGEN POLSKA Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Twój zakres obowiązków: Rozliczanie protokołów serwisowych oraz czasu pracy serwisantów Wystawianie faktur sprzedaży usług serwisowych Wsparcie Koordynatora Serwisu Przygotowywanie ofert usług serwisowych Nadzór nad poprawnością danych w systemie oraz...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka prezesa

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Boguchwała

- przyjmowanie i obsługa interesantów,- obsługiwanie korespondencji firmowej,- zarządzanie obiegiem dokumentów,- porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji firmowej,- planowanie i organizacja spotkań,- obsługa urządzeń biurowych Wymagania konieczne:...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent w szkole (pomoc nauczyciela)

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Jarosław

praca z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: