Specjalista ds. Operacyjnych

Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym środowisku pracy!
Specjalista ds. Operacyjnych
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków:
  • wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
  • zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych,
  • zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe,
  • kontakt z urzędami w zakresie swoich zadań,
  • pozyskiwanie nowych firm współpracujących oraz ofert w celu realizacji niestandardowych potrzeb apteki.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość pakietu Office,
  • komunikatywność, samodzielność i dokładność,
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętności współpracy w zespole.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę na samodzielnym stanowisku,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • Benefity pozapłacowe m.in: kartę sportową, opiekę medyczną, ubezpieczenie, platformę językową eTutor,
  • komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji,
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym,
  • przyjazna atmosfera pracy w dynamicznym zespole,
  • elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między 6:00, a 9:00).
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...