Specjalista ds. Operacyjno-Administracyjnych

Specjalista ds. Operacyjno-Administracyjnych
Miejsce pracy: Sosnowiec
Opis stanowiska:
  • Przygotowywanie dokumentacji handlowej i wewnętrzna obsługa zamówień
  • Tworzenie raportów finansowych dla Zarządu na podstawie danych księgowych (controlling)
  • Wsparcie działań w projektach rozwojowych
  • Pomoc w bieżących zadaniach administracyjnych
Wymagania:
  • Preferowane wykształcenie wyższe
  • Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku 
  • Dobra znajomość programów MS Office, w szczególności Excel 
  • Umiejętność przygotowywania prostych raportów i analiz finansowych 
  • Zdolności analityczne oraz umiejętność pracy z danymi księgowymi lub handlowymi
  • Komunikatywność i proaktywna postawa
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatna opieka medyczna (Allianz opieka zdrowotna)
  • Ubezpieczenie grupowe na życie
  • Elastyczne godziny pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...