Specjalista ds. Operacyjno-Administracyjnych

Specjalista ds. Operacyjno-Administracyjnych
Miejsce pracy: Sosnowiec
Opis stanowiska:
  • Przygotowywanie dokumentacji handlowej i wewnętrzna obsługa zamówień
  • Tworzenie raportów finansowych dla Zarządu na podstawie danych księgowych (controlling)
  • Wsparcie działań w projektach rozwojowych
  • Pomoc w bieżących zadaniach administracyjnych
Wymagania:
  • Preferowane wykształcenie wyższe
  • Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku 
  • Dobra znajomość programów MS Office, w szczególności Excel 
  • Umiejętność przygotowywania prostych raportów i analiz finansowych 
  • Zdolności analityczne oraz umiejętność pracy z danymi księgowymi lub handlowymi
  • Komunikatywność i proaktywna postawa
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatna opieka medyczna (Allianz opieka zdrowotna)
  • Ubezpieczenie grupowe na życie
  • Elastyczne godziny pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Zarządu

Pracodawca: LST-Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Bełżyce

Opis stanowiska Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu, Obsługa korespondencji: poczta, e-mail, telefon, Zarządzanie dokumentacją i jej archiwizacja, Organizacja kalendarza spotkań, Współpraca z różnymi działami w firmie, Asystowanie w obszarze kadr i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych i rozliczeń

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Obsługa systemu informatycznego. Fakturowanie i raportowanie. Prowadzenie dokumentacji oraz obsługa klientów na podstawie zamówień. Wykształcenie minimum średnie. Dobrej znajomości programów Excel i Word. Minimum rocznego doświadczenia w pracy biurowej....

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych i rozliczeń

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Obsługa systemu informatycznego. Fakturowanie i raportowanie. Prowadzenie dokumentacji oraz obsługa klientów na podstawie zamówień. Wykształcenie minimum średnie. Dobrej znajomości programów Excel i Word. Minimum rocznego doświadczenia w pracy biurowej....