Specjalista ds. oceny zgodności

Specjalista ds. oceny zgodności
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8

Jednostka organizacyjna: Biuro Bezpieczeństwa
Rodzaj zatrudnienia:
umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku

Twoje zadania:
  • prowadzenie spraw organizacyjno-administracyjnych Biura Bezpieczeństwa, w tym zarządzanie korespondencją, rejestrowanie, skanowanie i wysyłanie dokumentów, obsługiwanie spotkań z Dyrektorem
  • współpraca z pracownikami Biura i innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz organami administracji publicznej, instytucjami zewnętrznymi czy innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań Biura Bezpieczeństwa
  • realizowanie i koordynowanie zadań wynikających z aktów prawnych Spółki
  • sporządzanie raportów, prezentacji i innych opracowań
  • opracowywanie, klasyfikowanie i przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
Dołącz do nas, jeśli:
  • masz doświadczenie w pracy administracyjnej, sekretarskiej
  • dobrze znasz programy pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word)
  • jesteś gotowy na elastyczny czas pracy, gdy zajdzie taka potrzeba
  • potrafisz współpracować i pracować zespołowo
  • masz umiejętności interpersonalne i jesteś dyskretny
  • dobrze organizujesz swoją pracę
  • jesteś systematyczny i sumienny w realizowaniu zadań
U nas zyskasz:​
  • wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
  • karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
  • dostęp do platformy językowej
  • miejsce do pozostawienia roweru z zapleczem sanitarnym
Zainteresowała Cię oferta?

Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Obsługa kancelarii komendy - pisma przychodzące i wychodzące. Obsługa programu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją. Pomoc w prowadzeniu archiwum. Obsługa programu z ewidencją czasu służby i pracy. Obsługa urządzeń biurowych. Poznanie zasad funkcjonowania...

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Pisz

wg załączonego programu stażu Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Zawiercie

wg programu stażu.Miejsce stażu:Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera