Specjalista ds. Obsługi Zarządu

Ogłoszenie numer: 10247228, z dnia 2025-09-19

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa i organizacja pracy Zarządu
  • Komunikacja z Zarządami Spółek zależnych
  • Obsługa wpisów w KRS i zaświadczeń dla Zarządu oraz Rady Nadzorczej
  • Prowadzenie korespondencji z właścicielem
  • Przygotowywanie dokumentów, materiałów i prezentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej
  • Rejestracja i dystrybucja uchwał
  • Koordynacja i monitorowanie zadań zleconych przez Zarząd

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe z prawa lub administracji
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub w obszarze obsługi korporacyjnej
  • Znajomość przepisów dotyczących spółek prawa handlowego
  • Biegłość w pakiecie MS Office oraz obsłudze wideokonferencji
  • Elastyczność godzin pracy, terminowość, samodzielność i umiejętność organizacji pracy
  • Dobrze radzenie sobie z presją czasu
Dodatkowe kwalifikacje (mile widziane):
  • Doświadczenie w pracy w spółkach Skarbu Państwa
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze

Oferujemy

  • Wsparcie opiekuna przez pierwsze 3 miesiące
  • Preferencyjne warunki finansowe pożyczek i wsparcie w trudnych sytuacjach życiowych
  • Atrakcyjne warunki prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • Korzystne warunki karty Multisport i dostęp do grup sportowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
  • Rabaty na paliwo i zniżki u partnerów biznesowych
  • Dostęp do platformy językowej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...