Specjalista ds. Obsługi Umów (obszar kosztów i przychodów)

Ogłoszenie numer: 10447524, z dnia 2025-11-16

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Umów (obszar kosztów i przychodów)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wprowadzanie nowych umów kosztowych i przychodowych do systemu wewnętrznego
  • Aktualizacja istniejących umów oraz przypisywanie ich do odpowiednich obiektów najmu
  • Wprowadzanie odczytów liczników i kontrola aktualności stawek za media
  • Waloryzacja stawek czynszu zgodnie z obowiązującymi danymi
  • Weryfikacja kompletności danych i umów przy zamknięciu okresów rozliczeniowych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy
  • Umiejętność współpracy w zespole i komunikatywność
  • Mile widziana znajomość systemu SAP i doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dostęp do szkoleń branżowych, językowych i możliwość dofinansowania studiów
  • Przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole
  • Pakiet benefitów pozapłacowych – dofinansowanie do opieki zdrowotnej, rekreacji i wydarzeń kulturalnych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne oraz obsługę recepcji w biurze. Zakres obowiązków: Obsługa recepcji – witanie gości, udzielanie informacji, kontakt z pracownikami Zarządzanie korespondencją – nadawanie i odbieranie...

mazowieckie / Warszawa

GŁÓWNE ZADANIA monitorowanie czynności kancelaryjnych; obsługa organizacyjno-sekretarska Dyrektora Departamentu Kontroli i jego Zastępców; obsługa systemu kancelaryjnego sekretariatu Departamentu Kontroli; prowadzenie terminarza spraw, spotkań z udziałem Dyrektora...

Aktywny od: dzisiaj

Administrative specialist

Pracodawca: Daeha Poland Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

/ Hnojnik

Responsibilities: Administrative support for the office (documentation, invoice circulation, contracts, correspondence, reporting) Creating summaries, reports, and analyses Ensuring that documents are created on time and are correct Organizing meetings and business trips...