Specjalista ds. Obsługi Technicznej i Administracyjnej

Ogłoszenie numer: 10080502, z dnia 2025-07-31

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Technicznej i Administracyjnej

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Ustawianie sprzętu AV podczas spotkań, zarządzanie i konserwacja miejsca spotkań.
  • Kontrolowanie stanu technicznego sal konferencyjnych, zgłaszanie awarii.
  • Przygotowywanie stanowisk pracy dla nowych pracowników.
  • Wsparcie koordynatora w realizacji projektów.
  • Realizacja zakupów i wsparcie inicjatyw pracowniczych.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • Umiejętności organizacyjne, pracy w zespole i komunikacji.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę.
  • Pakiet socjalny (opieka medyczna, karta sportowa).
  • Ubezpieczenie grupowe.
  • Praca w międzynarodowej firmie.
  • Możliwości rozwoju i zdobycia doświadczenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...