Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych

Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych
Miejsce pracy: Gdańsk
R/23R24/WCH
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
  • obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych,
  • planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich,
  • obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron internetowych Katedry i Kliniki),
  • obsługa biurowa kierownika jednostki,
  • obsługa zamówień, zgłaszanie awarii, inwentaryzacja,
  • obsługa i przygotowanie kolokwium, egzaminów dla studentów, rezerwacja sal wykładowych,
  • obsługa studentów Wydziału Lekarskiego, English Division i Wydziału Nauk o Zdrowiu,
  • obsługa biurowa realizowanych w Klinice projektów,
  • współpraca z opiekunami lat, nauczycielami akademickimi oraz jednostkami administracyjnymi GUMed.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • wykształcenia min. średniego, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych,
  • samodzielności w działaniu, systematyczności, wysokiej umiejętności interpersonalnej, zorganizowania, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • logicznego, analitycznego i kreatywnego myślenia,
  • komunikatywności, lojalności i dyskrecji,
  • znajomości zasad redagowania pism i łatwości w prowadzeniu korespondencji,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1,
  • zaangażowania, skrupulatności i dbałości o wysoką jakość świadczonej pracy.
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę,
  • pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce,
  • możliwość podnoszenia kompetencji w ramach obejmowanego stanowiska,
  • pracę w jedynej uczelni medycznej posiadającej status uczelni badawczej,
  • atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i...

Aktywny od: dzisiaj

Bibliotekarz

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Kamienna Góra

Praca w bibliotece Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Asystent w dziale zakupów

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Zabrze

zbieranie ofert na zakup materiałów do produkcji, na wyposażenie, urządzenia oraz na wszelkie inne zakupy w firmie, poszukiwanie nowych dostawców surowców / komponentów oraz ich wdrożenie we współpracy z działem Rozwoju harmonogramowanie i prognozowanie dostaw oraz...