Specjalista ds. Obsługi Lekarza

Telemedi jest firmą z branży ochrony zdrowia, zatrudniamy programistów i lekarzy by wytwarzać nowoczesne rozwiązania ułatwiające życie pacjentom i lekarzom. Naszym celem jest wykorzystanie technologii, aby zapewnić każdemu wygodny i natychmiastowy dostęp do opieki medycznej.

Specjalista ds. Obsługi Lekarza
Miejsce pracy: Warszawa

Jako Specjalista ds. Obsługi Lekarzy będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.

Szukamy osoby:
  • Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej.
  • Dokładnej i zorganizowanej.
  • Z komunikatywną znajomością języka angielskiego.
  • Ze znajomością pakietu Ms Office, mile widziana znajomość środowiska MacOS.
  • Posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta, lekarzy lub pacjenta.
Obowiązki:
  • Zarządzanie procesami obsługi lekarskiej.
  • Profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń.
  • Przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków.
  • Zarządzanie procesami obsługi lekarskiej.
  • Proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej.
  • Organizacja procesu leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji.
  • Zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach.
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji medycznej.
  • Współpraca z powstałymi działami w firmie.
  • Elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godz. 08:00-20:00.
Czego oczekujemy od kandydatów?
  • Dobrych umiejętności rozwiązywania problemów.
  • Samodzielności i przejmowanie inicjatywy.
  • Pewności siebie w komunikacji w języku polskim.
  • Pracy na liczbach, KPI.
  • Dowożenia, braku prokrastynacji projektów.
  • Podejścia "no to junior tasks" - dużo rzeczy trzeba zrobić samemu.
  • Umiejętności na nie pozwolenia sobie wcisnąć kitu w kontekście wyników i liczb.
Wartości, którymi kierujemy się w pracy:
  • Organizacyjne “TAK”: Szukamy osób z proaktywnym podejściem do zmian.
  • 5x why, first principles: Chcemy, abyś kwestionował/a istniejące procesy i szukał/a lepszych rozwiązań.
  • Podejmujemy decyzje w oparciu oparte o dane.
  • Startup mindset: Cenimy szybkość działania i gotowość do testowania nowych rozwiązań poprzez prototypy.
  • Getting things done as an A-player: Cenimy dostarczanie wartości. Świętujemy efekty pracy, a nie samo jej trwanie.
  • Transparentność: Jesteśmy otwarci i uczciwi w komunikacji. Dajemy otwarty feedback i go przyjmujemy.
  • Sense of urgency: Działamy z poczuciem pilności, skupiając się na szybkim osiąganiu celów. Liczymy czas w godzinach a nie dniach.
Co nie jest cool:
  • Ignorowanie problemów.
  • Brak zaangażowania w testowanie nowych inicjatyw.
  • Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu.
  • Unikanie odpowiedzialności.
  • Stagnacja. Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze.
  • Przeciwstawianie się zmianie.
  • Brak transparentności.
  • Niewłaściwe zarządzanie czasem. Brak pilności w działaniu.
Benefity:
  • Wynagrodzenie 5 000 - 7 000 zł - zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub B2B.
  • Pakiet Medyczny.
  • Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Stażysta w Dziale Księgowości

Pracodawca: Selgros Cash&Carry

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie działu księgowości w bieżących zadaniach (zobowiązania, należności, podatki), wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych (poznasz system SAP S/4 Hana), wystawiania faktur sprzedaży lub faktur korygujących...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78

Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Kontroli Produkcji

Pracodawca: Roca Polska

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Gliwice

Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i...