Specjalista ds. obsługi klienta

Współpracujemy z największymi firmami w Polsce, które chcą wspierać zawodowo i zatrudniać razem z nami osoby niepełnosprawne na różnych stanowiskach. Zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie ich aktywizacji zawodowej to nasz priorytet, który z powodzeniem realizujemy od wielu lat. 

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
  • obsługa klientów (osobiście i telefonicznie),
  • praca na recepcji,
  • prowadzenie dokumentacji,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur.
Wymagania:
  • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,
  • otwartość na pracę zmianową,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w obsłudze klienta min. 6 miesięcy,
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność.
Oferujemy:
  • umowa o pracę, stabilne zatrudnienie,
  • elastyczny grafik,
  • pełne wdrożenie,
  • prywatna opieka medyczna, karta sportowa,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...