Specjalista ds. logistyki i administracji

Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej kilku marek samochodów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. logistyki i administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Koordynowanie zamówień z sieci dealerskiej
  • Wkład w przygotowanie miesięcznych zamówień produkcyjnych – zbieranie informacji z sieci dealerskiej
  • Bieżąca współpraca z dostawcami (m.in. firmy transportowe, logistyczne i inne)
  • Przygotowanie i dostarczanie dealerom dokumentów rejestracyjnych pojazdów oraz dokumentów sprzedażowych
  • Wspieranie dealerów w rozwiązywaniu problemów związanych z rejestracją samochodów
  • Odpowiedzialność za obieg dokumentacji logistycznej
  • Koordynowanie procesu płatności dealerskich
  • Bieżąca współpraca z siecią dealerską
  • Wprowadzanie danych do systemu informatycznego
  • Przygotowywanie raportów i zestawień
Oczekiwania wobec kandydata / kandydatki: 
  • Warunek konieczny – dobra znajomość programu MS Excel
  • Doświadczenie w administracji sprzedaży (preferowane doświadczenie zdobyte w branży motoryzacyjnej u importera)
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej i zespołowej
  • Dokładność w pracy z dokumentami
  • Wysoka komunikatywność
  • Umiejętność pracy z bazami danych
  • Umiejętność obsługi systemów informatycznych
  • Konieczna komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kategorii B
Firma oferuje:
  • Pracę w strukturze importerskiej, w niedużym zespole
  • Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym
  • Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...