Specjalista ds. Księgowości

Firma MGB POMPY INSTALACJE poszukuje pracownika na stanowisko
Specjalista ds. Księgowości
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków
  • Wprowadzanie faktur zakupu oraz faktur zakupu korygujących magazynowych i usługowych do systemu komputerowego
  • Weryfikacja faktur zakupu pod względem merytorycznym
  • Comiesięczne wystawianie okresowych faktur sprzedaży
  • Częściowe prowadzenie rozrachunków z dostawcami (korekty i przedpłaty)
Wymagania:
  • Obsługa komputera
  • Dyspozycyjność, odpowiedzialność, solidność oraz wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole 
  • Doświadczenie w gospodarce magazynowej mile widziane
  • Doświadczenie w branży budowlanej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
  • Współpracę z doświadczonymi specjalistami w swojej dziedzinie
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Karty sportowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...