Specjalista ds. księgowości i administracji

Specjalista ds. księgowości i administracji
Miejsce pracy: Poznań, Grunwald
Zakres zadań:
  • Wystawianie faktur i kontrola płatności w systemie Comarch Optima
  • Kontakt z klientami w sprawach rozliczeniowych
  • Przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego
  • Wsparcie administracyjne oraz analiza danych finansowych
  • Prowadzenie “miękkiej” windykacji i przygotowywanie materiałów do postępowań
  • Tworzenie zestawień, raportów i statystyk na potrzeby innych działów
Czego oczekujemy:
  • Wykształcenia ekonomicznego lub ukończonego kursu księgowego
  • Znajomości podstaw przepisów podatkowych i zasad księgowości
  • Umiejętności pracy zespołowej i dobrej organizacji własnej pracy
  • Mile widziane doświadczenie w podobnym obszarze
Co oferujemy:
  • Stabilną pracę w pełnym wymiarze godzin (forma współpracy do uzgodnienia)
  • Wdrożenie oraz rozwój pod okiem doświadczonych doradców
  • Dostęp do szkoleń i kursów branżowych
  • Prywatną opiekę medyczną i integracje zespołowe
  • Swobodną atmosferę – bez korporacyjnego dress code’u
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Webmetric Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wolsztyńskiej 13/1 . Dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Pracownika ds. rozliczeń. Podstawą przetwarzania jest zgoda kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz prawo do cofnięcia zgody w każdym momencie.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...