Specjalista ds. Kadr i Administracji

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Kadr i Administracji, która będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie procesów kadrowo-płacowych w firmie.
Specjalista ds. Kadr i Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków 
  • Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych,
  • Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia),
  • Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie ),
  • Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym oraz D365,
  • Odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych.
Wymagania 
  • Wykształcenie wyższe,
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • Zaangażowanie i dobra organizacja pracy,
  • Staranność i skrupulatność,
  • Doświadczenie w dziale kadr oraz znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym mile widziana.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole,
  • Pracę stacjonarną w biurze w Warszawie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia,
  • Benefity pozapłacowe: opieka medyczna z pakietem stomatologicznym

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka Kluczowych Klientów

Pracodawca: Lotte Wedel Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce – codzienna obsługa, wdrażanie nowości i koordynacji działań promocyjnych Budowanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy branża elektryczna

Pracodawca: F.H.U."RODAR-ELEKTRO" DARIUSZ JUSZCZYK

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: HANDEL TRANSPORT PRODUKCJA USŁUGI TOMASZ LASKOWSKI

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Ludwinów (pow. jędrzejowski, gm. Małogoszcz), Ludwinów

Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne: