Specjalista ds. kadr i administracji

Ogłoszenie numer: 10270139, z dnia 2025-10-01

ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 23

Specjalista ds. kadr i administracji

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

 

Opis stanowiska

  • prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników pedagogicznych, administracyjnych i obsługi
  • wprowadzanie danych do systemów raportowych i statystycznych (m.in. GUS, SIO)
  • dbanie o zgodność działań z przepisami prawa pracy oraz regulacjami branżowymi

Wymagania

  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej lub kadrowej
  • znajomość podstawowych przepisów prawa pracy i zagadnień kadrowych

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kwalifikacji
  • dostęp do świadczeń socjalnych i dodatkowych benefitów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...