Specjalista ds. Inwentaryzacji Aktywów

Ogłoszenie numer: 10108995, z dnia 2025-08-09

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Inwentaryzacji Aktywów

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Przeprowadzanie inwentaryzacji majątku.
  • Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji majątkowej (w tym transakcje, przeniesienia, darowizny).
  • Sprawna komunikacja z jednostkami organizacyjnymi.
  • Tworzenie zestawień finansowych i raportów.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość MS Office, szczególnie Excel.
  • Punktualność, dokładność, wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole.
  • Doświadczenie w administracji lub jednostkach naukowych (mile widziane).
  • Znajomość zarządzania majątkiem ruchomym (mile widziane).

Oferujemy

  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Dostęp do centrum sportowo-rehabilitacyjnego.
  • Dofinansowanie do wakacji i zajęć rekreacyjnych.
  • Systemy premiowe, wliczając trzynastkę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...