Specjalista ds. Ewidencji Majątku i Najmu

Ogłoszenie numer: 10071451, z dnia 2025-07-20

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Ewidencji Majątku i Najmu

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych należących do Spółki
  • Tworzenie i obsługa obiektów najmu w systemie SAP RE
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pisma z urzędów administracji samorządowej
  • Ustalanie zakresu mienia przeznaczonego do obrotu

Wymagania

  • Znajomość klasyfikacji środków trwałych, mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości
  • Umiejętność obsługi systemu SAP
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Umiejętność redagowania pism i samodzielnej organizacji pracy

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Udział w szkoleniach oraz możliwość dofinansowania kursów i studiów
  • Współpracę w zgranym i nastawionym na cele zespole
  • Dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...