Specjalista ds. ewidencji i świadczeń

Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Specjalista ds. ewidencji i świadczeń
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0618
OBOWIĄZKI:
1.Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz orzekanie o uznaniu lub odmowie uznania danej osoby za bezrobotną lub poszukującą pracy. 2.Przyjmowanie informacji o przyczynie pozbawienia statusu bezrobotnego lub poszukującego pracy oraz orzekanie o utracie statusu bezrobotnego/i prawa do zasiłku lub poszukującego pracy.3.Prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym: przyjmowanie informacji o przyczynie wszczęcia postępowania administracyjnego, zbieranie dowodów mających wpływ na wynik rozpatrywanej sprawy i wydawanie decyzji administracyjnych. 4.Wydawanie zaświadczeń z tytułu bezrobocia o okresach rejestracji i pobierania świadczeń, wysokości pobranych świadczeń i zgłoszeniu do ubezpieczenia zdrowotnego. 5.Przyjmowanie i załatwianie korespondencji zgodnie z instrukcją kancelaryjno archiwalną.6.Koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego, tj. kompletowanie i przekazywanie do Wojewódzkiego Urzędu Pracy wniosków o przyznanie prawa do zasiłku dla bezrobotnych po pracy za granicą/transfer zasiłku z UE do Polski. 7.Współpraca z innymi stanowiskami i komórkami.8.Wykonywanie innych dodatkowych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub przełożonego wyższego szczebla.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1.Wymagania niezbędne:1)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,2)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,3)nieposzlakowana opinia,4)posiadanie obywatelstwa polskiego,5)znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 o rynku pracy i służbach zatrudnienia (tj. Dz. U. 2025 poz. 620)6)znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. 2024, poz. 572), 7)znajomość obsługi komputera (Word, Excel),8)posiadanie wykształcenia wyższego z rocznym stażem pracy.2.Wymagania dodatkowe:1)mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku administracja,2)komunikatywność,3)dobra komunikacja werbalna i pisemna,4)umiejętność pracy w zespole,5)umiejętność sprawnej organizacji pracy,6)dokładność, sumienność, dyspozycyjność,7)umiejętność radzenia sobie ze stresem.

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie: 4840 zł brutto+dodatek stażowy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Specjalista / Specjalistka Kluczowych Klientów

Pracodawca: Lotte Wedel Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce – codzienna obsługa, wdrażanie nowości i koordynacji działań promocyjnych Budowanie i...

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Skalbmierz

Obsługa pacjantów - telefoniczna i stacjonarna. Umawianie wizyt, obsługa terminala i grafików specjalistów. Dbałość o płynność grafików. Odbieranie paczek, przyjmowanie faktur. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Sieradz

Zapoznanie się z organizacją pracy, obowiązującymi regulaminami oraz z zakresem obowiązków i uprawnień przekazanych na piśmie. Zapoznanie z dokumentacją i obsługą komputerowych programów użytkowych oraz urządzeń techniki biurowej.Przyjmowanie i podział...