Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na ww. stanowisku:1) wykształcenie: wyższe magisterskie,2) doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata stażu pracy w administracji publicznej lub co najmniej roczny staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia w rozumieniu ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,3) nieposzlakowana opinia,4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,6) posiada obywatelstwo polskie, obywatelstwo UE lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzony jest nabór:1) znajomość przepisów prawnych z zakresu:- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,- ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,- ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP,- ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa,2) umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku w zakresie powierzonych zadań,3) umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z klientem, odporność na stres, komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista,4) biegła znajomość komputera i urządzeń biurowych (znajomość programów komputerowych pakietu MS Office, poczty elektronicznej i internetu, systemu SYRIUSZ, TALGOS),5) spełnienie pozostałych wymagań określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Toruń
Umowa o pracę na czas określony
od 5 212 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Aktywny od: dzisiaj
świętokrzyskie / Kielce
Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...
Aktywny od: dzisiaj
świętokrzyskie / Ludwinów (pow. jędrzejowski, gm. Małogoszcz), Ludwinów
Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne:
Aktywny od: dzisiaj
podkarpackie / Krosno
Obsługa klienta, zamawianie towaru, otwieranie, zamykanie zleceń, fakturowanie, zamawianie części. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio...