Specjalista ds. ESG

Ogłoszenie numer: 10056799, z dnia 2025-07-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. ESG

Miejsce pracy: Jasło

 

Opis stanowiska

  • Udział w raportowaniu niefinansowym związanym ze zrównoważonym rozwojem (ESG)
  • Współpraca z działami wewnętrznymi oraz spółkami zagranicznymi w zakresie analiz i pozyskiwania danych ESG
  • Wsparcie działów handlowych przy obsłudze ankiet rynkowych dotyczących ESG
  • Udział w opracowywaniu strategii zrównoważonego rozwoju i monitorowanie realizacji celów
  • Wdrażanie i utrzymanie systemów zarządzania jakością i środowiskiem
  • Prowadzenie harmonogramów projektowych
  • Kontakt z zewnętrznymi jednostkami certyfikującymi

Wymagania

  • Zainteresowanie tematyką ESG, zrównoważonego rozwoju oraz systemów zarządzania jakością i środowiskiem
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: inżynieria środowiska, socjologia, prawo, ekonomia)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • Kreatywność w rozwiązywaniu problemów
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacja i dyplomacja
  • Odpowiedzialność i rzetelność w realizacji zadań

Oferujemy

  • Profesjonalny proces onboardingu i poznanie kultury organizacyjnej firmy
  • Nowoczesne biuro, dopasowane do potrzeb pracowników
  • Rozwój zawodowy poprzez udział w projektach i szkoleniach
  • Atrakcyjne benefity: dopłata do karty sportowej, kurs języka obcego, dofinansowanie kolonii, prezenty mikołajkowe, świadczenia socjalne, grupowe ubezpieczenia oraz prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Finansów

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Wsparcie pracy biura w codziennych zadaniach administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (ubezpieczenia, leasing, najem, telekomunikacja) Obsługa rachunków bankowych – przygotowywanie przelewów i kontrola wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...