Specjalista ds. ESG

Ogłoszenie numer: 9698269, z dnia 2025-04-15

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. ESG

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Uczestnictwo w różnorodnych projektach ESG oraz opracowywanie strategii, raportów i polityk zrównoważonego rozwoju dla klientów
  • Wsparcie spółek w przygotowaniu raportowania zgodnie z CSRD oraz atestacja raportów zrównoważonego rozwoju
  • Identyfikacja i wdrażanie zmian związanych z nowymi wymogami regulacyjnymi, w tym analiza zgodności z Taksonomią UE
  • Obliczanie śladu węglowego organizacji i produktów przy użyciu specjalistycznego oprogramowania

Wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze ESG, doświadczenie konsultingowe będzie dodatkowym atutem
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ochrona środowiska, inżynieria środowiska lub zrównoważony rozwój
  • Znajomość standardów raportowania CSRD, GRI oraz TCFD
  • Umiejętność pracy zespołowej i doświadczenie w realizacji projektów
  • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 oraz gotowość do dalszego rozwoju w dziedzinie ESG

Oferujemy

  • Pracę w zgranym, dynamicznym zespole realizującym interesujące projekty
  • Model pracy hybrydowej (3 dni w biurze, 2 dni home office) oraz elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Biuro w atrakcyjnej lokalizacji przy Rondzie Daszyńskiego, blisko stacji metra
  • Pakiet benefitów, w tym opiekę medyczną, kartę MultiSport oraz ubezpieczenie grupowe
  • Stabilne zatrudnienie i realne możliwości rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tarnowskie Góry

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura i rekrutacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność