Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Ogłoszenie numer: 9930472, z dnia 2025-06-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Miejsce pracy: Szczecinek

 

Opis stanowiska

  • Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów.
  • Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw.
  • Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych platform do zbierania danych.
  • Opracowywanie procesów i kontroli dla centralizacji danych ESG, gwarantujących spójność raportowania.
  • Ocena źródeł danych i wybór odpowiednich systemów wspierających proces raportowania.
  • Wdrażanie wymogów wynikających z taksonomii UE oraz kryteriów kwalifikacji technicznych.
  • Rozwój narzędzi i metodologii raportowania ESG oraz tworzenie wewnętrznych regulacji w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Wymagania

  • Znajomość zagadnień ESG, w tym wytycznych Protokołu GHG, metodologii LCA, Dyrektywy CSRD, C3D, ESRS oraz Taksonomii UE.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, zbierania i interpretacji danych oraz formułowania rekomendacji.
  • Wyższe wykształcenie, najlepiej w obszarze ESG, ochrony środowiska lub inżynierii.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Silne zdolności komunikacyjne i interpersonalne.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Miesięczny system nagród.
  • Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę.
  • Dostęp do nowoczesnej siłowni zakładowej.
  • Pracę w międzynarodowej korporacji lidera branży z realnym wpływem na decyzje biznesowe.
  • Możliwość pogłębienia wiedzy o specyfice branży produkcyjnej i wyzwaniach operacyjnych.
  • Pracę w zespole ekspertów oraz opiekę mentora podczas onboardingu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Główny specjalista

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

1.Prowadzenie spraw administracyjnych oddziału.2.Przygotowanie dokumentacji do kontroli oraz uczestniczenie w kontrolach.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia zamówień publicznych oraz udział w procesie udzielania zamówień...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjny

Pracodawca: FUNDACJA BUSKIE UZDROWISKO

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Busko-Zdrój

Wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji. Wymagania inne: Wymagania; orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Zakres obowiązków; wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowych, obsługa biura organizacyjnie i...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Sandomierz

- obsługa dokumentacji biurowej- obsługa urządzeń biurowych - praca w godz. 8.00-16.00 Wymagania inne: - 6 miesięcy doświadczenia zawodowego- oferta skierowana dla osób zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w PUP Sandomierz