Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Ogłoszenie numer: 9686908, z dnia 2025-04-15

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Miejsce pracy: Szczecinek

 

Opis stanowiska

  • Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów.
  • Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw.
  • Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych platform do zbierania danych.
  • Opracowywanie procesów i kontroli dla centralizacji danych ESG, gwarantujących spójność raportowania.
  • Ocena źródeł danych i wybór odpowiednich systemów wspierających proces raportowania.
  • Wdrażanie wymogów wynikających z taksonomii UE oraz kryteriów kwalifikacji technicznych.
  • Rozwój narzędzi i metodologii raportowania ESG oraz tworzenie wewnętrznych regulacji w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Wymagania

  • Znajomość zagadnień ESG, w tym wytycznych Protokołu GHG, metodologii LCA, Dyrektywy CSRD, C3D, ESRS oraz Taksonomii UE.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, zbierania i interpretacji danych oraz formułowania rekomendacji.
  • Wyższe wykształcenie, najlepiej w obszarze ESG, ochrony środowiska lub inżynierii.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Silne zdolności komunikacyjne i interpersonalne.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Miesięczny system nagród.
  • Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę.
  • Dostęp do nowoczesnej siłowni zakładowej.
  • Pracę w międzynarodowej korporacji lidera branży z realnym wpływem na decyzje biznesowe.
  • Możliwość pogłębienia wiedzy o specyfice branży produkcyjnej i wyzwaniach operacyjnych.
  • Pracę w zespole ekspertów oraz opiekę mentora podczas onboardingu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tarnowskie Góry

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura i rekrutacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność