Specjalista ds. Analizy i Raportowania

Ogłoszenie numer: 10148507, z dnia 2025-08-21

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Analizy i Raportowania

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Projektowanie i dostarczanie wizualizacji oraz raportów finansowych i operacyjnych
  • Analiza i interpretacja danych z różnorodnych źródeł dla wsparcia procesów decyzyjnych
  • Współpraca międzydziałowa w realizacji projektów raportowych

Wymagania

  • Min. 2 lata doświadczenia w analizie i wizualizacji danych w środowisku biznesowym
  • Znajomość MS Excel, MS PowerPoint, Power BI
  • Umiejętność analizy danych, syntetyzowania informacji i formułowania wniosków
  • Kompetencje międzyosobowe, samodzielność, kreatywność
  • Biegła znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Umowę o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator biura

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji. Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych. Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy. Wsparcie w organizacji wydarzeń...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: MPM agd S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Milanówek

Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na podobnym...

Aktywny od: dzisiaj

Office Manager

Pracodawca: LeverX

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations...