Specjalista ds. aktywizacji

Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Specjalista ds. aktywizacji
Miejsce pracy: Milicz
Numer: StPr/25/0221
OBOWIĄZKI:
Zadania główne:- Prowadzenie całości spraw związanych z organizacją stażu.- Prowadzenie całości spraw związanych z zatrudnianiem subsydiowanym w postaci prac społecznie użytecznych.- Współpraca w kierowaniu bezrobotnego do realizacji pakietu aktywizacyjnego.- Współpraca z innymi instytucjami, partnerami rynku pracy.- Współpraca z innymi pracownikami publicznych służb zatrudnienia.- Obsługa systemu Syriusz Std, EZDok.- Udział w badaniach i analizach, w szczególności dot. rynku pracy i realizacji form pomocy.- Prowadzenie sprawozdawczości z realizowanych zadań.Zadania pomocnicze:- Tworzenie, oznaczanie, gromadzenie, aktualizowanie i przechowywanie informacji o lokalnym rynku pracy, w tym dla potrzeb statystyki rynku pracy.- Prowadzenie korespondencji, dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie pracy na zajmowanym stanowisku.OGŁOSZENIE O NABORZE: https://milicz.praca.gov.pl/nabor-pracownikow-pup/-/asset_publisher/AMvz2yZNS3IR/content/ogloszenie-nr-2-2025-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze?p_r_p_assetEntryId=39976405
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

-wykształcenie wyższe i roczny staż pracy lub średnie i dwuletni staż pracy,-obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,-posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,-niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,-posiadanie nieposzlakowanej opiniiWymagania dodatkowe:- znajomość zagadnień: Ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 sierpnia 2009 r. w sprawie szczegółowych warunków odbywania stażu przez bezrobotnych, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie organizowania prac społecznie użytecznych,obsługa komputera ( w szczególności pakietu Ms Office, Internetu, programu Syriusz Std i EZDok),znajomość lokalnego rynku pracy,dokładność, sumienność, obowiązkowość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność negocjacji i mediacji, odporność emocjonalna, wysoka kultura osobista.

Miejsce pracy:

Milicz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

Pracodawca: Poczta Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa, jednostka organizacyjna: Sekretariat Prezesa Zarządu Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna Twoje zadania: wsparcie i organizacja pracy Prezesa Zarządu prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu kompleksowa obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji i legalizacji

Pracodawca: WorkProfi

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wałbrzych

Informacje: Tryb pracy: Stacjonarna Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełen etat Wynagrodzenie: 4800,00-8000,00 brutto/miesiąc Obowiązki prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce pozyskiwanie, przygotowywanie oraz kompletowanie...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. legalizacji pobytu i administracji

Pracodawca: WorkProfi

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wałbrzych

Twoje główne zadania Obsługa procesów legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów administracyjnych Prowadzenie postępowań administracyjnych i raportowanie Wsparcie działu kadrowego i klientów w sprawach legalizacyjnych...