Specjalista ds. administrowania umowami

Ogłoszenie numer: 10015480, z dnia 2025-07-11

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administrowania umowami

Miejsce pracy: Zielona Góra

 

Opis stanowiska

  • Współpraca z różnymi działami w celu negocjowania i przygotowywania umów.
  • Tworzenie zestawień i analiza ofert od dostawców i podwykonawców.
  • Prowadzenie rejestrów umów i nadzór nad ich realizacją.
  • Zarządzanie korespondencją związana z projektem.

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane ekonomiczne.
  • Zaawansowana znajomość MS Office.
  • Dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętności komunikacyjne, zdolność do pracy w zespole oraz pod presją.
  • Organizacja pracy, kreatywność.
  • Doświadczenie w sektorze budowlanym jest dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w zespole profesjonalistów.
  • Możliwości rozwoju zawodowego i szkoleń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...