Specjalista ds. administrowania silp

NADLEŚNICTWO MIĘDZYRZECZ
Specjalista ds. administrowania silp
Miejsce pracy: Międzyrzecz
Numer: StPr/25/0570
OBOWIĄZKI:
1.Wsparcie pracowników w zakresie wykorzystania sprzętu i oprogramowania.2.Konserwacja sprzętu i instalacja oprogramowania na komputerach użytkowników.3.Zapewnienie ciągłości pracy poprzez bieżące usuwanie usterek sprzętu i oprogramowania.4.Wdrażanie nowych programów, a także przygotowywanie instrukcji i prezentacji oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników dotyczących pracy systemu informatycznego oraz programów użytkowych.5.Zarządzanie systemem antywirusowym, archiwizacji danych oraz systememinwentaryzacji oprogramowania i sprzętu.6.Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem agentów instalowanych na stacjach roboczych.7.Bieżąca aktualizacja oprogramowania aplikacyjnego, również z wykorzystaniem serwera WSUS.8.Obsługa i zabezpieczenie sieci komputerowej.9.Prowadzenie helpdesku
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: Umiejętności komputerowe, informatyczne


Wymagania inne:

znajomość systemów operacyjnych Windows , znajomość zagadnień dot. sieci komputerowych, w tym adresacji IP, protokołów sieciowycStudia wyższe na kierunku informatyka, elektronika, telekomunikacja lub pokrewne, wykształcenie średnie kierunkowe, itd.

Miejsce pracy:

Międzyrzecz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-09-30

Pracownik biurowy w dziale księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Zielona Góra

wg zawodu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: 2025-09-30

Asystent specjalisty do spraw grantów i dotacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Toruń

-zapoznanie z przepisami bhp i ppoż-wsparcie w przygotowaniu i obsłudze dokumentów związanej z udzieleniem grantów o dotacji-pomoc w ocenie formalnej i merytorycznej-przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań-prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami i...

Aktywny od: 2025-09-30

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Toruń

-zapoznanie się z bhp i ppoż oraz regulaminem pracy-zapoznanie się z przepisami RODO-przygotowanie materiałów na spotkania z klientami-przygotowanie projektów instytucji-przygotowanie odpowiedzi na zapytanie ofertowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...