Specjalista ds. administracyjnych

Stargardzkie Centrum Kultury
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Stargard
Numer: StPr/25/1070
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie ewidencji majątku w tym : środków trwałych i pozostałych środków trwałych- planowanie i realizacja zakupów- prowadzenie rejestru odzieży ochronnej i roboczej- aktualizacja rejestru kart charakterystyki środków czystości
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: prawo jazdy kateg.B


Wymagania inne:

Udokumentowane doświadczenie zawodowe np. rekomendacje dot. aktywności zawodowej/ wolontariatu na tożsamym stanowisku.

Miejsce pracy:

Stargard


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN


Opis wynagrodzenia:

zł brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista/pokojowa

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Busku-Zdroju

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Busko-Zdrój

Obsługa recepcji, przygotowywanie rezerwacji noclegów, dbanie o czystość w pensjonacie, inne prace zlecone przez pracodawcę. Wymagania inne: Osoby bezrobotne posiadające IPD.Wyjątkiem przy skierowaniu są osoby wymienione w art. 77 ustawy o rynku pracy i służbach...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: SORBENTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Mława

Prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie umów z pracownikami, pilnowanie czasu pracy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista

Pracodawca: Teresa Krajewska Gościniec "Nad Wartą"

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Uniejów

Obsługa systemu hotelowego i kasy fiskalnej. Meldowanie i wymeldowywanie gości, rozliczanie gości, przyjmowanie opłat, wysyłanie e-maili, odbieranie telefonów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania dodatkowe:...