Specjalista ds. administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Poznań, ul. Ratajczaka 32/6
Zakres obowiązków:
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów zgodnie ze standardami ISO 9001 oraz ISO 27001
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Wprowadzanie polis do systemów operacyjnych firmy
  • Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Współpraca z Działami Firmy, w szczególności z Działem Rozliczeń, Działem Księgowości, Biurem Marketingu, Biurem Radców Prawnych
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Dbanie o zaopatrzenie biura
  • Informowanie klientów o przypadających terminach płatności rat
  • Nadzór nad fakturami Oddziału Poznań, rozliczanie wydatków gotówkowych
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub status studenta studiów zaocznych
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, gdyż jest to praca głównie na systemach informatycznych
  • Nienaganna kultura osobista, która buduje pozytywny wizerunek i wpływa na naszą współpracę
  • Komunikatywność, która pozwoli zbudować dobre relacje i sprzyja wzajemnemu zrozumieniu
  • Rzetelność i skrupulatność, ponieważ pracujemy na dużej liczbie danych, które są ważne
  • Bardzo dobra organizacja ułatwiająca Ci efektywne wykonywanie zadań i wpłynie na Twoje zadowolenie z dobrze wykorzystanego dnia pracy
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na zastępstwo od 1.10.2025 r.
  • Przyjazną atmosferę pracy, ponieważ szanujemy różnorodność, lubimy się śmiać i chętnie przychodzimy do pracy
  • Program wdrożeniowy, dzięki któremu poznasz swoje obowiązki, nauczysz się systemu operacyjnego, a w razie potrzeby będziemy służyć pomocą
  • Wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach, bo uznajemy, że najlepsze efekty osiąga się razem
Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, udostępnionych w złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Mentor S.A. z siedzibą w Toruniu, przy ul Szosa Chełmińska 177-181 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...