Specjalista ds. administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Międzyrzecze Dolne
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • Zapewnienie obsługi administracyjno-biurowej pracowników i gości
  • Dbanie o sale konferencyjne i gabinet Dyrektora Zakładu
  • Wsparcie Dyrektora Zakładu
  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz obsługa telefoniczna biura
  • Przyjmowanie gości, serwowanie kawy, organizacja spotkań i konferencji firmowych
  • Organizacja podróży służbowych (transfery, loty, hotele, ubezpieczenie podróży, obsługa platformy do podróży służbowych)
  • Dbanie o auta służbowe – tankowanie, myjnia, przeglądy, wymiana opon, rejestrowanie nowych i wyrejestrowywanie sprzedanych aut
  • Zakupy firmowe: materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych i chemicznych
  • Obsługa firm zewnętrznych: sprzątającej, ogrodniczej, pralni
  • Dbanie o sprawny przebieg dokumentów (m.in. umowy, faktury itp.)
Jakie stawiamy wymagania?
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, dynamizm w działaniu
  • Umiejętność pracy w zespole z osobami z różnych szczebli organizacyjnych
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i zaangażowanie w powierzone zadania
Pracownicy są dla nas kluczową wartością, dlatego oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Wynagrodzenie zasadnicze i pakiet socjalny
  • Świadczenia z ZFŚS (zabawa mikołajkowa, dofinansowania na święta, wydarzenia rodzinne takie jak urodzenia dziecka, ślub, zapomogi na wydarzenia losowe)
  • Karta do automatów z przekąskami i napojami
  • Dodatkowe benefity (m.in. prywatna opieka medyczna, program sportowy Medicover, ubezpieczenie grupowe na życie)
  • Program rekomendacji pracowników
  • Możliwość udziału w ciekawych inicjatywach pracowniczych
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach firmy
  • Przyjazną atmosferę pracy  
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Pracodawca: Emtor Spółka z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Janki, Lokalizacja firmy

Opis stanowiska: współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Pracodawca: Emtor Spółka z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Pracodawca: Bico Group Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Wsparcie w tworzeniu i archiwizacji dokumentacji kontraktowej Administracja zespołem inżyniera kontraktu, w tym raporty, zestawienia, harmonogramy Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów...