Specjalista ds. Administracyjnych

Ogłoszenie numer: 10120373, z dnia 2025-08-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracyjnych

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie sekretariatem zakładu, w tym dokumentacje, korespondencje i delegacje,
  • Obsługa administracyjna dydaktyki, w tym e-pensum, e-dziekanat, e-sylabus, tworzenie umów zlecenie, rozliczanie rachunków,
  • Archiwizacja dokumentacji administracyjnej i dydaktycznej,
  • Przygotowywanie ewidencji i harmonogramów czasu pracy,
  • Tworzenie pism, wykazów, sprawozdań, wniosków,
  • Zarządzanie kalendarzem kierownika,
  • Zaopatrzenie jednostki w materiały, sprzęt i usługi,
  • Redagowanie treści w Extranecie,
  • Organizacja spotkań i współpraca z innymi jednostkami.

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie, preferowane wyższe,
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej,
  • Znajomość MS Office, urządzeń biurowych,
  • Umiejętność redagowania pism, biegła korespondencja,
  • Samodzielność, systematyczność, umiejętności interpersonalne, zorganizowanie,
  • Logika myślenia, analityczność, kreatywność,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B1).

Oferujemy

  • Umowę na zastępstwo w prestiżowej uczelni medycznej,
  • Praca stacjonarna,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za staż pracy,
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci, refundacja wypoczynku dzieci,
  • Benefits z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • Karta sportowa z dofinansowaniem,
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego na życie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...